การทางพิเศษแห่งประเทศไทย
EXPRESSWAY AUTHORITY OF THAILAND

ISO 9001 : 2015

ISO 9001 : 2015 of Chalerm Mahanakorn Expressway

769
18 กันยายน 2562

ISO 9001 : 2015 of Chalerm Mahanakorn Expressway

      Expressway Authority of Thailand (EXAT) has been certified ISO 9001: 2008 Quality Management System of the 19 toll plazas of Chalerm Mahanakorn Expressway’s payment service by BSI Group (Thailand) Company Limited. The certificate is valid for three years from 31 May 2016 to 14 September 2018.

      The Expressway Authority of Thailand is determined to improve the quality of service. Organization’s commitment has intended to improve the quality of service. The Management Review Committee has resolution on shifting quality management system service from ISO 9001: 2015.

       In the year 2017, EXAT hired BSI Group (Thailand) Co., Ltd. to conduct an assessment of quality management system ISO 9001 : 2015 in toll fee collection service of Chalerm Mahanakorn Expressway toll plazas to be certified including The Traffic Control Department.

       The company has issued the EXAT the certification of ISO 9001 : 2015, the quality management system on 8 July 2017 and available until 26 May 2019 in order to run the process continually. The results of the assessment show no inconsistency. Therefore, The EXAT is certified for three years from 27 May 2019 to 26 May 2022.


การทางพิเศษแห่งประเทศไทย
ยินดีให้บริการ

2380 ถนนพหลโยธิน แขวงเสนานิคม

เขต จตุจักร กรุงเทพมหานคร 10900

โทร : 02-558-9800 , 02-579-5380-9

โทรสาร : 02-561-2984 , 02-579-5205
 

ผู้ชมวันนี้ 1 , ผู้ชมเมื่อวานนี้ 1 , ผู้ชมรายเดือน 44 , ผู้ชมทั้งหมด : 7014

จัดซื้อจัดจ้าง